Anunt Publicitar – Definitie Si Tipologie
Doriti sa aflati ce inseamna mai exact un Anunt Publicitar? Va oferim noi o definitie simpla si usoara de inteles. Un anunt de tip publicitar este o comunicare de marketing vizual sau audio, conceput pentru transmiterea unui unui mesaj de tip non-personal pentru a promova un produs, un serviciu sau o idee.
Exista numeroase tipuri de anunturipublicitare. Dar noi ne vom axa pe Anunturi Brasov online. Deoarece a devenit din ce in ce mai importanta promovarea in mediul online. Din ce in ce mai multe companii utilizeaza anunturi de tipul afisului online. Aceste afise online pot fi postate atat pe site-ul personal, cat si pe paginile de social media, sau pe alte platforme online.
Un alt tip de anunt care este extrem de des utilizat il reprezinta anuntul pe retelel de socializare. Indiferent daca este vorba de anunturi sponsorizate (platite) sau unele introduse personal in grupuri, aceste anunturi pot aduce un numar mare de potentiali clienti. Devenind din ce in ce mai cunoscute.
Ultimul tip de anunt online de tip publicitar care merita sa fie mentionat il reprezinta anuntul de tip SEM. Termenul de SEM vine de la Search Engine Marketing. Adica marketing-ul prin motoarele de cuatare. Aceste anunturi sunt platite, iar metodele de plata sunt PPC sau CPM. PPC referindu-se la plata pe click, CPM referindu-se la plata pe mia de vizite.